ورود | عضویت

** تمامی کالا و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است **

پایگاه خبری مشاورنیوز

جدیدترین اخبار، مقالات، همایش و کارگاه های مشاوره و روان شناسی در ایران

MOSHAVERNEWS PSYCHOLOGY & ADVISING NEWS

کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش
کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری ها و مرکز توسعه خلاقیت و نوآوری علوم نوین و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
 
 
«کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش» توسط «دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری ها و مرکز توسعه خلاقیت و نوآوری علوم نوین» و با بهره گیری از همکاری دانشگاه ها، سازمان ها، مراکز و موسسات علمی و تحقیقاتی کشور؛ با هدف آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته های علمی و پژوهشی در تاریخ 17 اسفند 1398 در تهران برگزار می شود. در این راستا از تمامی اساتید، دانشجویان، محققان، متخصصان، صاحبنظران و علاقمندان محترم جهت ارسال مقالات و تحقیقات ارزشمند خود صمیمانه دعوت به عمل می آید.      
 
 
 
محورهای کنفرانس:
 
 علوم تربیتی: فلسفه تعلیم و تربیت- برنامه ریزی درسی- تعلیم و تربیت اسلامی-  برنامه ریزی آموزشی- آموزش در پرورش ابتدایی- آموزش پیش دبستانی- تکنولوژی آموزشی- برنامه ریزی درسی-  تحقیقات آموزشی- مدیریت آموزشی- آموزش الکترونیک-  اخلاق اسلامی-  تعلیم و تربیت در اسلام-  مهارتهای کاربردی غلبه بر استرس- مهارتهای کاربردی مدیریت زمان- مهارتهای برقراری ارتباط موثر- ارتباط موثر با رویکرد روابط والد و کودک- زندگی هدفمند و تغییر در نوع نگاه- بررسی آسیبهای کودکان کار و خیابان-  عوامل موثر بر پذیرش شایعه-  شایعه و انظباط اجتماعی-  آسیب شناسی شایعه در ایران-  راهکارهای مقابله با شایعه در ایران-  سایر مباحث مرتبط.
 
 
علوم روانشناسی: روانشناسی بالینی- روانشناسی عمومی- روانشناسی تربیتی- روانشناسی شخصیت-  روانشناسی اسلامی- روانشناسی اجتماعی-  خانواده درمانی- روانشناسی صنعتی و سازمانی- روانشناسی کودک و نوجوان- روانشناسی صنعتی- روانشناسی و دانشجو- سنجش و اندازه گیری- روانشناسی سلامت- روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی- مشاوره- علوم اعصاب-  روان پرستاری-  روانپزشکی-  پرستاری-  اختلالات روانی-  روان درمانی- روانشناسی و چالش های زندگی -  اعتیاد و فرهنگ زندگی - نقش فشارهای روانی در زندگی امروز -  روانشناسی و معنویت -  نقش باورهای معنوی در بهبود اختلالات جسمانی و روانشناختی - روانشناسی و سبک زندگی -  رژیم غذایی مبتنی بر سلامت - روانشناسی و مهارتهای زندگی - رویکردهای درمانی نوین در روانشناسی - اختلالات روانپزشکی و روانشناختی کودکان و نوجوانان - روانشناسی و دوره های مهم رشدی - نوجوانان و بحران هویت -  سالمندی و امید به زندگی -  روانشناسی و کار - روانشناسی و جامعه سالم -  روانشناسی و حقوق انسانی -  روانشناسی: حمایت اجتماعی و جامعه سالم-  سایر مباحث مرتبط.
 
 
علوم اجتماعی: برنامه ریزی و پژوهشگری اجتماعی- تعاون و رفاه اجتماعی-  ارتباطات اجتماعی-  مددکاری اجتماعی و مطالعات زنان-  مطالعات خانواده-  حقوق و علوم سیاسی-  مطالعات منطقه و روابط بین الملل-  مشاوره و راهنمایی-  اطلاعات و دانش شناسی- سلامت و خانواده، امنیت، محیط زندگی و فضای مجازی- ازدواج و خانواده- مشکلات زناشویی- حوزه اعتیاد و خانواده- مطالعات زنان و خانواده- بیکاری و فقر در جامعه- نظم و امنیت در جامعه- ارتباطات و تبلبغ اجتماعی- جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران- آسیب شناسی جامعه پذیری دینی در نظام خانواده-  آسیب شناسی توانمندی مذهبی در نظام خانواده-  آسیب شناسی همسان سازی دینی در نظام خانواده-  آسیب شناسی همسان سازی سنتی، فرهنگی در نظام خانواده-   آسیب شناسی انحرافات اجتماعی در خانواده-  آسیب شناسی اثرات رسانه های جمعی مدرن در نظام خانواده- آسیب شناسی اثرات گسترش آموزش عالی بر ساختار و روابط خانواده- آسیب شناسی اثرات بهزیستی روانشناختی و سلامت کلی- اثرات فقر بر بروز و تشدید آسیب های اجتماعی در نظام خانواده- اثرات بیکاری بر بروز و تشدید آسیب های اجتماعی در نظام خانواده- آسیب شناسی الگو های مصرف خانواده ایرانی با تاکید بر نقش زنان و مصرف بهینه- اثرات اشتغال زنان بر روابط و ساختار خانواده- آسیب شناسی میزان آگاهی از حقوق تکالیف قضایی در ایجاد و حفظ نظام خانواده- آسیب شناسی میزان امنیت قضایی در پیشگیری یا بروز طلاق در خانواده- آسیب شناسی حقوق و تکالیف زوجین در حفظ نظام خانواده- آسیب شناسی حقوقی خانواده در انواع اعتیاد زوجین و سایر مباحث مرتبط.
 
 
علوم رفتاری: رفتار در علوم انسانی و علوم اجتماعی-  رفتار در علوم تربیتی و روانشناسی-  رفتار در علوم مدیریت و اقتصاد-  رفتارهای فردی، گروهی و سازمانی-  رفتار زیست محیطی-  رفتار در قرآن و سیره ائمه اطهار-  ذهن و مغز- آزمایش های کنترل شده- روش های روانشناسی اعصاب- رفتار گرایی- فلسفه ذهن- عصب شناسی- انسان شناسی- روان درمانی شناختی- روانشناسی شناختی- آموزش و پرورش شناختی- مردم شناسی فرهنگی- مردم شناسی زیستی- مردم نگاری و سایر مباحث مرتبط.
 
 
آموزش و پرورش و پژوهش: شیوه های نوین در آموزش و پژوهش و چالش های آن- شیوه های نوین تدریس و تاثیر آن بر آموزش و یادگیری- رویکرد های نوین در آموزش ابتدایی، متوسطه اول و دوم، هنرستان ها و چالش های موجود- مدیریت مدرسه و بسترسازی جهت تحول مدرسه- نقش رضایت و انگیزه شغلی معلمان در میزان کاربست روش های نوین آموزش و پژوهشی در کلاس درس- راهبرد های نوین در تقویت ا نگیزه ی اولیا و دانش آموزان- نقش مشاوره و هدایت تحصیلی در آینده شغلی و حرفه ای دانش آموزان - شیو ه های نوین مشاوره، ارزشیابی وراهبردهای ایجاد انگیزه- آسیب‏های روانی، اجتماعی و تحصیلی دانش‏ آموزان- ارزشیابی توصیفی وچالش های آن- ارتباط بهداشت در سلامت روان و پیشرفت تحصیلی- اوقات فراغت و کلاس های فوق برنامه- کاربرد ورزش در آموزش و سلامت دانش آموزان- روانشانسی ورزشی, مدیریت ورزشی، حقوق ورزش- آموزش مهارت‏های اجتماعی، زندگی و ارتباطی به دانش‏ آموزان- نقش ارتباط خانواده و مدرسه در پیشبرد اهداف آموزشی و پیشگیری از مشکلات تربیتی و تحصیلی- سازوکارهای مناسب برای ارتقا سطح آموزشی و پژوهشی معلمان و دانش آموزان- جهانی شدن و نظام های آموزشی- نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در سازمان های آموزشی- دیدگاه های نوین روان شناسی یادگیری، برنامه­ریزی درسی و مدیریت آموزشی در عصر حاضر- نقد بررسی و تحلیل محتوای آموزشی کتاب های درسی آموزش و پرورش- تحقیق و پژوهش در راستای تغیر یا تدوین کتاب های درسی آموزش و پرورش در مورد اهمیت های محیط زیست- ارتباط آموزش و پرورش با محیط زیست- رویکردهای نوین در آموزش عالی و دانشگاه ها و چالش های موجود- نقش دانشگاه فرهنگیان در یادگیری و یاددهی- نقش دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش و آموزش عالی در تامین نیروی انسانی متخصص برای آموزش و پژوهش نوین- آموزش و پژوهش مدیریت دانش و علم اطلاعات و تمامی موضوعات مرتبط با علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات- یادگیری الکترونیکی (E-Learning) و نقش آن در آموزش های نوی- مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان های آموزش- مدیریت آموزش ، دولتی ، مدیریت منابع انسانی ، بحران و تمامی رشته های مدیریت و مرتبط با آموزش و پژوهش- فرصت ها و چالش های توسعه سرمایه گذاری و تمامی موضوعات مرتبط با اقتصاد و صنعت- نقش آموزش پژوهش محور در افزایش فرصت های شغلی و توسعه ی اقتصادی و جامعه-  چالش های بهره گیری از فنوری نوین در آموزش-  برنامه ریزی درسی و مدیریت آموزشی در عصر حاضر -  تربیت دینی در عصر حاضر -  جهانی شدن و نظام های آموزشی-  رویکردهای جدید فلسفی در آموزش عصر حاضر -  آموزش متناسب با بازار کار -  روانشناسی شناختی و آموزش در عصر حاضر-  ارتباط تربیت بدنی با آموزش در عصر حاضر-  ارزیابی روانشناختی عناصر آموزشی -  دیدگاه های نوین روانشناسی یادگیری در عصر حاضر- تاریخ، فلسفه و ماهیت علم در آموزش- راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش- طراحی آموزشی در آموزش- ارزشیابی در آموزش- طراحی واحد یادگیری در آموزش- بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش- نقش کارورزی و کارآموزی در رشد- کج فهمی های رایج در آموزش- نقش پژوهشهای معلم محور در رشد- الگوهای تدریس برای آموزش محتوا- الگوهای تدوین برنامه­های درسی مرتبط  با آموزش محتوا- آموزش علوم ابتدایی با استفاده از سایر محیط های یادگیری- تدریس مشترک در آموزش- چالشها و راهکارهای بهبود سیستم مدیریت آموزشی در کل کشور-  بررسی نقش معلمان در فرایند آموزش توسعه پایدار در کشور-بررسی نقش معلمان در تعلیم و تربیت مدیران آینده  کشور- کمک به ایجاد زیر ساخت های توسعه علمی پایدار در کشور سایر مباحث مرتبط.
 
 
سبک زندگی: سبک زندگی و حمایت‌های اجتماعی- زنان سرپرست خانوار، آسیب‌ها، چالش‌ها و راهکارها-  سبک زندگی اسلامی و توانمندسازی ایتام- سبک زندگی اسلامی و سالمندان- سبک زندگی اسلامی و حمایت از بیماران ناتوان- سبک زندگی اسلامی و راهکارهای مقابله با طلاق- سبک زندگی اسلامی و راهکارهای مقابله با اعتیاد به مواد مخدر- سبک زندگی اسلامی و راهکارهای مقابله با ضعف در صله ‌رحم- سبک زندگی اسلامی و راهکارهای مقابله با کمک نکردن و عدم تکریم والدین- سبک زندگی ایرانی، معنوی، مصرفی، جمیعتی، اقتصادی، سلامت محور-  نقش و معرفی الگو های سبک زندگی اسلامی ایرانی- مولفه سبک زندگی ایرانی اسلامی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری- راهکارهای توانمند سازی فرهنگی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی- شاخص ها و ویژگی های تعلیم و تربیت دانش آموزان در سبک زندگی اسلامی- شاخص ها و ویژگی های تعلیم و تربیت دانش آموزان  در سبک زندگی و سلامت- اصول و مبانی نظری در ترویج و توسعه ی سبک زندگی و سلامت- الگو سازی و بهبود سبک زندگی- آموش سبک زندگی و سلامت در مدارس- تعلیم و تربیت و سبک زندگی و سایر مباحث مرتبط. 
مطالب مرتبط
آشنایی با روان شناسان
دکتر کیانوش زهراکار
دکترای تخصصی مشاوره
 
عضو هیئت علمی دانشگاه  خوارزمی تهران
 
پژوهشگر برتر منتخب دانشگاه خوارزمی در سال ۱۳۹۲
 
پژوهشگر برتر منتخب استان تهران در سال ۱۳۸۸
 
پژوهشگر برتر منتخب دانشگاه آزاد اسلامشهر در سال ۱۳۸۷
 
پژوهشگر برتر منتخب استان لُرستان در سال ۱۳۸۳
 
دانشجوی برتر منتخب دوره دکتری در سال ۱۳۸۲
 
استاد راهنما و مشاور بیش از 100 پایان نامه تحصیلات تکمیلی
 
 
دکتر امیرهوشنگ مهریار
-سال تولد: 1315 
رتبه علمي: استاد
تحصيلات:  Ph.D ـ روانشناسي ـ لندن ـ (1344) 1965
1. دانشگاه شيراز، شيراز ـ پژوهشي/ آموزشي/ اجرايي ـ رئيس مركز جمعيت‌شناسي، سرپرستي
2. دانشگاه هاروارد، دانشكده پزشكي بوستون ـ پژوهشي ـ Post-Doctoral
3. دانشگاه پنسيلوانيا، فيلادلفيا ـ پژوهشي/ آموزشي ـ استاد مدعو
4. سازمان بهداشت جهاني ـ پژوهشي ـ مشاور علمي
5. مؤسسه عالي پژوهش در برنامه‌ريزي ‌و توسعه تهران ـ پژوهشي/آموزشي/ اجرايي ـ استاد ـ رئيس گروه
 
 دكتر حمزه گنجی
متولد : دوم فروردين‌ماه سال 1321 در هادي‌شهر از بخشهاي شهرستان مرند ب
کارشناسی :رشته زبان فرانسه 1344
کارشناسی ارشد: دانشگاه تهران  رشته علوم تربیتی
دکتری   : 1351  دانشگاه مون پلیه (فرانسه)
 دکتر محمود ساعتچی

1-ليسانس علوم اجتماعي از دانشگاه تهران در سال 1344.
2-ليسانس نظامي از دانشكده پياده نظام ارتش (شيراز) در سال 1345.
3-فوق ليسانس علوم اجتماعي از دانشگاه تهران در سال 1347.
4- دكتراي (Ph.D.) روانشناسي از دانشگاه اله آباد (Allahabad University) هندوستان در سال 1353.
5- طي دوره تخصصي راهبردها، فنون و روش هاي عملي كاربردي روانشناسي در برگزاري دوره هاي آموزش مديريت عالي در كالج هنلي (Henly)، انگلستان (لندن) در سال 1357.
پروفسور سعید شاملو،( بنیان گذار روانشناسی بالینی ایران)
متولد : سال 1308 در ملایر
کارشناسی : دانشگاه جورج واشنگتن
کارشناسی ارشد:  دانشگاه ایالتی واشنگتن
دکتری   :  دانشگاه ایلی نویز در رشته روان نشاسی بالینی 
فوق دکتری  : دانشگاه ایلی نویز در رشته رواندرمانی
 دکتر یوسف کریمی

سال تولد : 1323 
محل تولد : قزوین 
کارشناسی آموزش ابتدائی از دانشگاه ابوریحان بیرونی سابق
کارشناسی ارشد  در رشته روانشناسی تربیتی در سال 1353(1974) از دانشگاه ایالتی بال در ایالت ایندیانا 
دکتری در سال 1356(1977) موفق به اخذ درجه دکتری در رشته روانشناسی تربیتی، از دانشگاه ایالتی فلوریدا
یشان دارای سابقه تدریس در دانشگاه های آمریکا با سمت مربی رتبه اول هستند.
تالیفات : روانشناسی اجتماعی،نگرش و تغییر نگرش و..

دکتر  بهروز بيرشك
 متولد فروردين۱۳۲۷- تهران
فارغ التحصيل دانشگاه ملى
فوق ليسانس روانشناسى مشاوره - ۱۳۵۳ از دانشكده ايلينوى آمريكا
اخذ مدرك دكترى - ۱۳۵۷ از دانشكده ايلينوى
عضو هيأت علمى دانشگاه علوم پزشكى ايران
فعاليت در انستيتو روانپزشكى تهران
راه اندازى بيمارستان روانى حضرت زهرا (س)
دكتر سيمين حسينيان
متولد  : ۱۳۳۱
مرتبه علمي: استادتمام دانشگاه الزهرا
تحصيلات: دكتري
گروه آموزشي:مشاوره
محل تولد: تهران
دكتراي مشاوره ،كاليفرنيا-لس آنجلس آمريكا
كارشناسي ارشد مشاوره، كاليفرنيا-لس آنجلس آمريكا
كارشناسي مشاوره ،؛دانشگاه تهران -ايران
دکترشکوه نوابى نژاد
- متولد ۱۳۲۵
- لیسانس زبان و ادبیات انگلیسى
- فوق لیسانس مشاوره [دانشگاه آمریکایى بیروت]
- اخذ مدرک دکترى [دانشگاه ایالتى نبراسکا] رشته روانشناسى مشاوره
- استاد تمام گروه مشاوره دانشگاه تربیت معلم
- مدیر گروه مشاوره همان دانشگاه 
- عضو هیأت امناى دانشگاه 
زندگینامه بزرگان روان شناسی / مشاور نیوز
دکتر محمود گلزاری
 سال تولد : ۱۳۲۸ 
محل تولد :  شهر سیرجان در استان کرمان 
تحصیلات:
کارشناسی: رشته روان شناسی بالینی، دانشگاه علامه طباطبایی
کارشناسی‌ارشد: رشته روان شناسی بالینی انستیتو روانپزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران
پایان نامه: ساخت و اعتبار یابی مقیاس افسردگی کودکان (CDS). 
دکتری: روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی
معرفی بزرگان روان شناسی و مشاوره / مشاور نیوز

دکتر علی دلاور 
در سال 1320
محل تولد : خرم آباد 
در سال 1358مدرک دکتری خود را در دانشگاه ایالتی فلوریدا در رشته روش‌های تحقیق و آمار اخذ نمودند
 مرتبه علمی : استادی
 تعداد 137 عنوان مقاله در سمینارهای علمی داخلی و خارجی ارائه و تعداد 19 عنوان کتاب نیز ترجمه و تالیف نموده‌اند.
دکتر  علی محمد  نظری
مرتبه علمی:دانشیار( گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه خوارزمی )
آدرس پست الکترونيک:[email protected]
صفحه اينترنت شخصی:http://cvs.khu.ac.ir/fa/nazari.htm
سوابق تحصیلی
دکتری:  مشاوره خانواده
کارشناسی ارشد:مشاوره و راهنمایی 
کارشناسی:مشاوره و راهنمایی 

صاحب كرسي استادي گروه مشاوره و راهنمايي دانشگاه خوارزمی (تربيت معلم سابق )

در سال 1324 در يك خانواده روحاني در شهر مشهد متولد شدم. تحصيلات ابتدايي و متوسطه خود را در زادگاهم به پايان رساندم و در سال 1346 در دانشسراي عالي به تحصيل در رشته مشاوره و راهنمايي مشغول شدم. اولين كتاب خود را در سال 1349 در حالي كه دانشجوي سال سوم دوره كارشناسي بودم با نام مشاوره در چاپ رساندم. در سال 1350 در وزارت آموزش و پرورش با سمت «مشاور راهنمايي تحصيلي» مشغول خدمت شدم. تحصيلات كارشناسي ارشد خود را در رشته مشاوره در سال 1351 در دانشگاه تهران شروع كردم. در سال 1351 1352 با همسرم خانم دكتر ستيلا علاقبند ازدواج كردم. ثمره اين ازدواج سه فرزند با نام‌هاي سعيد، سميه و آزاده است. فرزندانم به ترتيب در رشته‌هاي كامپيوتر، الكترونيك و كامپيوتر تحصيل كرده‌اند.

اطلاعات شخصي:
1- نام و نام خانوادگي: حسن­ پاشا شريفي
2- تاريخ تولد: 1312        
3- محل تولد: سُنقُر (کرمانشاه)
4- گروه آموزشي:روان­شناسي
5- دانشگاه: دانشگاه آزاد اسلامي
6- مرتبة علمي: دانشيار
7- ايميل:[email protected]
سوابق تحصيلي:
1- اخذ مدرک ديپلم از دانشسراي مقدماتي کرمانشاه در سال 1332
2- اخذ ديپلم ششم متوسطه در رشتة ادبيات به صورت داوطلبانه در سال 1334
3- کسب ليسانس علوم تربيتي در دانش­سراي عالي در سال1341 در تهران
4- کسب فوق ليسانس مشاوره و راهنمايي از دانشگاه تربيت معلم تهران در سال 1348
5- دکتراي روان شناسي در دانشگاه علوم و تحقيقات تهران در سال 1368
نظر سنجی
از نظر شما کدام بخش از مطالب سایت مفید و کاربردی تر هستند ؟
نمایش نتایج